سرهنگ طالب رحیمی روز سه‌شنبه در همایش بزرگ بسیجیان مهاباد افزود: عبور موفقیت‌آمیز انقلاب و نظام اسلامی از چالش‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی در دوران‌های مختلف مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های بسیج بوده که موجب اعتلای کشور در جهان شده است.

وی با اشاره به نا آرامی‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور اضافه کرد: در قضایای امنیتی اخیر، بسیج ورود آگاهانه‌ای کرد و با این حضور توانست انسجام و توانمندی بالای خود را برای حفظ و برقراری امنیت و آرامش مردم و کشور، نشان دهد.

وی اظهار داشت: دشمنان برنامه‌ریزی بسیاری را برای شهر مهاباد در حوادث اخیر انجام داده بودند اما رفتار و واکنش مدنی مردم این شهرستان جواب دندان‌شکنی به آنان بود.

فرمانده سپاه مهاباد با بیان اینکه ملت ما همواره اهل گفت و گو و مذاکره است، افزود: با این وجود تجربه نشان داده است که هرگز نباید به وعده‌های دشمنان امیدوار باشیم.

هفته بسیج  از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه امسال با شعار «۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای گرامی داشته شد.

۸۵ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و عمرانی به مناسبت هفته بسیج با همکاری حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و دستگاه‌های مرتبط در شهرستان مهاباد در طول این هفته برگزار شد.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت و ۱۹۲ روستا در ۲ بخش خلیفان و مرکزی در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و ۷۵۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.