علیرضا محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این مدت،  ۲۸ هزار و ۹۱۷ رسید انبار ثبت شده که با این عملکرد، این استان رتبه سوم در ثبت حواله و رسید انبار در سامانه جامع مدیریت انبارها در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: طرح سامانه جامع مدیریت انبارها و مراکز نگهداری کالا در راستای تکالیف قانونی از ابتدای آذر سال ۱۳۹۵ به اجرا در آمده‌است.

وی اظهار داشت: طبق این قانون باید همه واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و صنفی که به عنوان مبادی ورود و خروج کالا محسوب می شوند، در سامانه جامع مدیریت انبارها ثبت‌نام کرده و شناسه ثبت دریافت کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی گفت: با پیگیری های انجام شده در استان ۲ هزار و ۷۴ انبار و مرکز نگهداری کالا، یک‌هزار و ۶۱۵ واحد عمده فروشی، ۶۷۸ واحد صنعتی، ۲۲۴ واحد معدنی، ۵۸۳ واحد طیور و دام،   ۱۰ واحد آبزی پروریو ۲۷۶ واحد بهداشتی و درمانی در سامانه جامع مدیریت انبارها ثبت نام شده است.

محمودی به بازرسی های انجام شده از مراکز نگهداری کالاها و انبارها نیز اشاره کرد و گفت: سه هزار و ۲۰۰ مرکز تاکنون مورد بازرسی قرار گرفته و برای بازرسی از ۵۶۲ مرکز نیز برنامه ریزی های لازم انجام شده است که در حال اجراست.

در راستای مبارزه با قاچاق کالا، طرح ثبت حواله در انبارها و مراکز نگهداری در کل کشور اجرایی شده است.

۶۰۰۹/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.