انور ملارحیمی روز شنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: «گاودین ایفنگا» اولین بازیکن خارجی تاریخ بوکان و آذربایجان‌غربی است که به عضویت تیم فوتبال کشاورز بوکان درآمده و با این تیم قرارداد بسته‌است.

وی اضافه کرد: این فوتبالیست جوان اهل کشور نیجریه با ۲۰ سال سن سابقه حضور در لیگ‌های ترکیه و قبرس را داشته و در چند بازی تدارکاتی نیز تاکنون برای کشاورز به میدان رفته و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده‌است.  

وی با بیان اینکه این بازیکن نخستین بازیکن خارجی حاضر در لیگ دسته ۳ کشور نیز لقب گرفته‌است، اظهار امیدواری کرد که از توان این بازیکن برای صعود به لیگ بالاتر بهره کافی برده شود.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: کشاورز که خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های دسته ۳ کشور آماده می‌کند، در نخستین بازی تدارکاتی خود مقابل «سولدوز» نقده، یک بر صفر شکست خورد و برابر تیم‌های «بابوس» بانه‌ و  «شهرداری»  محمدیار نقده به ترتیب با نتیجه چهار بر یک و  سه بر یک به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: تیم کشاورز در گروه سوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور با تیم‌های شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، مکریان مهاباد، کاویان نقده، طلایه‌داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد مغان و مقاومت آستارا هم‌گروه است.

بازی‌های لیگ فوتبال دسته ۳ باشگاه‌های کشور شهریورماه جاری شروع می‌شود.

بوکان در حال حاضر علاوه بر این تیم دارای یک نماینده نیز با نام «سردار» در لیگ دسته ۲ کشور است.  

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.