به گزارش ایرنا، فرماندار شوط در آیین بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: طرح انتقال آب با لوله و استخر ذخیره آب روستای «علیار» با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و اسناد خزانه و مشارکت مردمی احداث شده است که با افتتاح آن حدود ۲۰ خانوار از مزایایی این طرح بهره‌مند شدند.

حسن عبدالهی افزود: عملیات آسفالت‌ریزی چنج هزار و ۵۰۰ مترمربع محوطه اداره ورزش و جوانان و تعمیر و تجهیز خوابگاه این اداره نیز با هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه از محل اعتبارات شهرداری تامین اعتبار شده است.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت همچنین مرکز نیکوکاری حضرت معصومه (س) شهر شوط نیز به عنوان ششمین مرکز نیکوکاری این شهرستان افتتاح شد.

وی طرح آبیاری تحت فشار خرده‌مالکی روستای «ملااحمد» با هزینه بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال به مساحت ۳/۲ هکتار، تجهیز چاه مجتمع  ایستگاه پمپاژ آب شرب روستاهای «صوفی» و «طوره» با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، افتتاح همزمان ۱۴ باب مسکن مددجویی محرومین با هفت میلیارد ریال و افتتاح همزمان ۲۰ واحد بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی با هشت میلیارد ریال تسهیلات بانکی و آورده بخش خصوصی را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که در این روز به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها ۸۵۵ خانوار از مزایای آنها برخوردار شدند.

شوط یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است که با حدود ۵۸ هزار نفر جمعیت در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

۷۱۳۲/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.