به گزارش ایرنا، امام جمعه سردشت در آیین تشییع این شهید سرافراز گفت: این انقلاب اگر شهید باکری‌ها، کاظمی‌ها و هزاران شهید دیگر را نمی‌داشت امروز این امنیت و آسایش بر آن حاکم نبوده و به دژی مستحکم در برابر دشمنان مبدل نمی‌شد.

ماموستا محمد واوی ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و ملت شهیدپرور ایران با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: در اصل مرگ همه‌ انسان‌ها یکسان بوده و هیچگونه استثنا و تفاوتی در آن نیست ولی آنچه در این میان از اهمیت برخوردار است کیفیت مرگ انسانهاست.

وی جاری شدن عطا و بخشش در نزد خداوند، مقام شفاعت و حیات ابدی را از ویژگی‌های شهدا عنوان کرد و با اشاره به اینکه بالاتر از هر نیکویی، نیکوتری است، گفت: بهترین خواسته انسان‌های خدایی، شهادت است و هیچ نیکویی از شهادت بالاتر نیست.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، این نظام همواره دشمنان زیادی داشته است افزود: رسیدن به دوران گام دوم انقلاب مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های سربازانی است که با خلوص تمام و قهرمانانه در راه این مرز و بوم جانشان را به پروردگار خویش عطا می‌کنند.

ماموستا واوی بیان کرد: اگر مردم ایران اسلامی امروزه با خیال آسوده به زندگی خود پرداخته و شبها چشم برهم می‌گذارند مرهون چشم‌های بیدار سربازان غیوری است که شبانه‌روز با تلاش و مجاهدت‌های خود نگهبان این مرز و بوم هستند.

آیین تشییع و وداع با این سرباز سرافراز هنگ مرزی سردشت که حین خدمت در نقاط مرزی این شهرستان به شهادت رسید، با حضور گسترده مردم، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان محلی از مقابل هنگ مرزی سردشت تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش در شهرستان کبودرآهنگ استان همدان انتقال یافت. 

این سرباز وظیفه هنگ مرزی سردشت روز گذشته در حین تعقیب و گریز قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با کشور عراق واقع شده است.

۷۵۶۲/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.