در نامه سیدجواد حسینی به محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی استان آمده است: برای تحقق سیاست های سوادآموزی و در راستای ارائه هدفمند خدمات سوادآموزی، اصلاح و تقویت روندها و رویه ها و ارائه بازخورد اثربخش، همه ساله ارزیابی جامعی از عملکرد سوادآموزی استان ها بر اساس شاخص ها و معیارهای استاندارد از قبل اعلام شده انجام می گیرد.

در ادامه این نامه اضافه شده است: در سال گذشته فرایند ارزیابی و بررسی عملکرد استان ها در ۱۲ شاخص و ۲۶ محور تاثیرگذار انجام شد که نتایج این ارزیابی ها نشان می دهد آذربایجان غربی در مجموعه شاخص های داوری شده شایسته کسب رتبه خوب و قابل تقدیر بوده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرده است: کسب این موفقیت نمودی از تدبیر استاندار آذربایجان غربی در بهره گیری از ظرفیت و توانمندی نهادها و دستگاههای مرتبط از جمله ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی، فرمانداران فرهیخته و تاثیرگذاری سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان به ویژه مدیرکل و معاونت سوادآموزی است.

آذربایجان غربی در سال های اخیر رشد قابل توجهی را در حوزه سوادآموزی تجربه کرده است.

این استان به علت بی توجهی در سال های گذشته، با مشکل بی سوادی به ویژه در بین زنان از جمله زنان روستایی مواجه است که برنامه های ویژه ای برای بهره مندی این قشر از آموزش های اولیه انجام شده است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.