جمال عرف روز پنجشنبه در دیدار با معتمدان، برگزیدگان و فعالان سیاسی آذربایجان‌غربی افزود: با شرایط امروز  کشور، مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات اسفندماه امسال بسیار تعیین کننده است.

وی اضافه کرد: مشارکت بیشتر مردم در این انتخابات معنای با اهمیتی در سطح داخلی و بین الملل دارد و می تواند زمینه اقتدار روزافزون کشور را فراهم کند.

وی بیان کرد: باید همه ما تلاش کنیم تا مشارکت پرشور و آگاهانه در این انتخابات شکل گیرد که در این صورت، پیام استقامت ملت ایران با وجود مشکلات در برابر دشمنان در دنیا طنین انداز می شود.

معاون سیاسی وزیر کشور افزایش تاب‌آوری ملی و اجتماعی را در برهه کنونی بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: تحقق این امر نشان می دهد که مردم ایران در مقابل فشار دشمنان ایستادگی می کنند و همین موضوع می تواند دست بالای ایران را در هر مذاکره ای فراهم کند.

عرف با تاکید بر اینکه فشارهای نظام سلطه نیز بی پایان نیست، گفت: همه مردم ایران نیز باید تلاش کنند تا در صورت مذاکره، با قدرت وارد مذاکره شویم و میز مذاکره یکطرفه نباشد که در این صورت پیروزی نصیب خواهد شد.

وی تحریم های غیرقانونی علیه ایران اسلامی را یکی از مهمترین عوامل شرایط امروز کشور برشمرد و افزود: ما نیز اگر انتظاری از دولت داریم، باید طبق این شرایط و توانمندی های امروز دولت با همه تنگناهای موجود باشد.

وی با اشاره به حضور جوانان و بانوان در عرصه های مدیریتی به ویژه در حوزه زیرمجموعه وزارت کشور اضافه کرد: درخواست های زیادی برای انتصاب افراد مختلف در این حوزه وجود دارد ولی برخی ها توانمندی این امر را ندارند و برخی ها نیز که دارای توانمندی هستند با وجود جوان بودن به کار گرفته ایم.

معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص برخی درخواست های نخبگان حاضر در این جلسه برای استفاده از توان بانوان در مناصب مختلف بیان کرد: در این خصوص تصمیم وزیر کشور، استفاده از بانوان در یکی از معاونت های استانداری هاست ولی باید ساز و کار این امر نیز فراهم شده و بهترین فرد ممکن برای این امر برگزیده شود تا مانعی برای استفاده از این ظرفیت مهم در آینده برای این قشر نباشد.

در این جلسه نخبگان استانی در حوزه های مختلف به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص مسائل مختلف روز پرداختند.

توجه به گرایش های سیاسی در انتصاب افراد به مناصب مختلف، استفاده از ظرفیت نخبگان در تصمیم گیری ها، توجه به وضعیت سازمان های مردم نهاد، ارتقای همکاری با دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان در راستای تصمیم گیری های بهتر، توجه به وضعیت آذربایجان غربی و تلاش برای بهبود شاخص های این استان از جمله نظرات این افراد به شمار می رود.

۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.