رسول اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ارزش این محموله بیش از یک میلیارد ریال برآورد می شود، افزود: حادثه سیل در ابتدای سال جدید منجر به ایجاد مشکل برای هموطنان عزیزمان شد و وظیفه همه ما کمک به حادثه دیدگان است.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به بازسازی ویرانی‌های سیل زدگان افزود: اقدام های زیادی برای کاهش آلام مردم سیل‌زده باقی مانده است و شرکت آب و فاضلاب استان نیز در کنار مردم از تمام توان خود جهت کمک به سیل‌زدگان استفاده می کند.
وی بیان کرد: محموله ارسالی شامل لوله های پلی اتیلن 110 و 90 میلی متری به طول هر کدام یکهزار متر و مواد ضد عفونی کننده به مقدار 2 تن به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان تحویل داده شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: 100 میلیون ریال دیگر نیز توسط این شرکت برای کمک رسانی به مناطق سیل زده تحویل ستاد مدیریت بحران استانداری شده است.
وی از ارسال سه هزار و 600 بطری آب معدنی به مناطق سیل زده سراسر کشور توسط کانون بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب شهری استان خبر داد و اضافه کرد: در راستای حمایت از مناطق سیل زده کشور، این مقدار آب معدنی 1.5 لیتری به مناطق سیل زده سراسر کشور ارسال شد.
به گزارش ایرنا با وقوع سیل در روزهای گذشته در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری وارد شد و در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.