امام جمعه میاندوآب گفت: آمریکاییها از سپاه می ترسند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب گفت: آمریکایی‌ها مدت هاست قصد معرفی سپاه به عنوان تروریست را داشتند، از سال 2001  بوش و اوباما هم قصد داشتند این کار را بکنند اما از تبعات آن می ترسیدند، اما توسط ترامپ مطرح شد.
امام جمعه میاندوآب بابیان اینکه در انتخابات اخیر اسرائیل اگر ترامپ نام سپاه را جزو تروریست اعلام نمی کرد شاید نتانیاهو برنده انتخابات نمی شد ادامه داد: هدف اصلی آمریکا این است که مسولیت تحریم های اخیر را به گردن سپاه بیاندازد و برای این کار هم از نقشه های متنوعی استفاده کرده است و از جمله آنها ایجاد فتنه های داخل کشور و کودتای آمریکایی و ایجاد تحریم های نفتی بود که کشور ما از همه اینها موفق بیرون آمد و تامین امنیت داخلی به کمک سپاه انجام شد.
وی ادامه داد: طرح تجزیه عراق و لبنان و سوریه که آمریکا طراحی کرده بود به دستان سرداران رشید اسلام نقش برآب شد وهرجا آمریکا خواسته کاری بکند هیمنه پوشالیش توسط سپاه شکست خورده است و طبیعی است بخواهد با این کارها به سپاه ضربه بزند.
وی با اشاره به اینکه آمریکاییها در اکثر کشورهای جهان نیروی نظامی دارند، گفت: آمریکاییها استکبار طلب هستند و زندان ابوغریب نشان دهنده تروریست واقعی است که عده ای را زیر شکنجه می کشند و افرادی مثل ابوبکر البغدادی را تربیت می کنند، آیا از گروههای تروریستی آمریکا حمایت می‌کند یا سپاه؟ ترسی که آمریکا از سپاه پاسداران دارد موجب این اقدام احماقانه آمریکاییها شده است.
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: نیروهای نظامی آمریکا در عراق و سوریه احساس خطر می کنند و سپاه پاسداران به همراه ۸۲ میلیون ایرانی با شعار ما همه سپاهی هستیم در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.
امام جمعه میاندوآب ادامه داد: گربه رقصانی و مکر ترامپ موجب ایجاد اتحاد بیشتر بین نیروهای انقلابی نظام شد و ترسی که سپاه به جان نیروهای آمریکایی انداخته است مطمئنیم خودکشی در میان سربازان آمریکایی را بیشتر هم خواهد کرد.
حجت الاسلام حسن زاده بابیان اینکه سپاه در شهرها و روستاهای مختلف به سمت محرومیت زدایی حرکت و تحریم های آمریکا را تا حدی بی اثر کرد گفت:  سپاه توانسته است ناوهای آمریکایی در خلیج فارس را بی امنیت کند و خواب از چشمان نظامیان این کشور ربوده است، زمانی که داعش تا فاصله چند کیلومتری مرزهای ایران رسیده بود سپاه توانست با این گروههای تروریستی مبارزه کند.
وی ادامه داد: تروریست اعلام کردن پاسداران ، به معنی تروریست خواندن همه ملت ایران است ، چرا که سپاه جان و عشق و وحدت ایران است ؛در درون شعله ای از آتش خاور میانه کشوری با امنیت تر از ایران نمی شناسیم که آن هم به برکت وجود سپاهیان است.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: لباس سپاه را از جان و مال و خانواده خود بیشتر دوست داریم و لباس سربازی ولی فقیه را با هیچ چیزی عوض نمی کنیم .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.