محمد عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تعداد شامل بیمارستان شهید قلی پور، درمانگاه های بخش خصوصی حکیم رازی و امام علی (ع)، چهار داروخانه، 2 مرکز تصویربرداری و سونوگرافی، سه واحد دندانپزشکی بخش خصوصی، چهار آزمایشگاه بخش خصوصی و پزشک معین مرکز بهداشت در محل درمانگاه امام علی(ع)، آزمایشگاه ستادی مرکز بهداشت و کشیک نوروزی دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت شماره 6 شهری است.
وی اضافه کرد: این پایگاه ها در قالب بخش های خصوصی و دولتی در ایام تعطیلات نوروز امسال خدمات لازم را در حوزه سلامت به گردشگران و مسافران ارایه می کنند.
عباسی همچنین از فعال بودن مرکز خدمات جامع سلامت سیمینه واقع در شهر سیمینه طی ایام تعطیلات نوروزامسال نیز خبر داد و افزود: علاوه بر این پنج پایگاه فوریت های پزشکی و امداد سلامت جاده ای و شهری نیز در این ایام فعال است که در صورت نیاز مسافران و حتی شهروندان می توانند با تماس با شماره 115 در موقع نیاز از خدمات آنها استفاده کنند.
وی در خصوص نظارت بر اماکن عمومی نیز گفت: طرح سلامت نوروزی با تشدید نظارت و بازرسی از اماکن حساس از 20 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین امسال توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت اجرا می شود.
عباسی اضافه کرد: در این مدت سه تیم بازرسی و یک تیم نظارتی مرکز بهداشت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در حال نظارت و بازرسی مستمر هستند.
وی از شهروندان و مسافران درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلفات بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و سایر اماکن عمومی، علاوه بر سامانه شبانه روزی 190، با شماره تلفن 46234066 واحد بهداشت محیط بوکان تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت پیگیری های لازم انجام گیرد.
به گزارش ایرنا، مردم و میهمانان همچنین می توانند هر گونه تخلفی را با شماره تلفن 46274888 واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان بوکان نیز اطلاع دهند.
بوکان یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.