سهراب حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فوریت های پزشکی 115 این شهرستان به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار مردمی در خصوص حوادث احتمالی است، گفت: کادر فوریت های پزشکی در محل پایگاه های واقع در ورودی های این شهرستان مستقر شده اند که چنانچه مسافران در سطح شهر یا جاده دچار حادثه شوند به آنان خدمات پیش بیمارستانی ارایه دهند.
وی افزود: در ایام نوروز درمانگاه‌ های شبانه روزی «چهاربرج» و «باروق» نیز با کادر کامل پزشکی شامل پزشک، پرستار، داروخانه، تزریقات و همچنین دندانپزشک به صورت شبانه روزی آماده خدمت به مسافران نوروزی هستند.
وی بیان کرد: همچنین در محور تپه رش - میاندوآب پایگاه جاده ای تازه تاسیس فوریت های پزشکی «للکلو» به صورت شبانه روزی خدمات پیش بیمارستانی را به شهروندان و مسافران نوروزی ارایه می دهد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: 19 نوزاد در سه روز اول سال 98 در بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب به دنیا آمدند که اولین نوزاد دختر بود.
وی افزود: از 19 نوزاد متولد شده 9 نوزاد دختر و 10 نوزاد پسر هستند که همه نوزادان و مادران در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.
به گزارش ایرنا، اکیپ فوریت های پزشکی میاندوآب با هشت دستگاه آمبولانس و با 42 نفر نیروی انسانی تا 16 فروردین 98 به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و دیگر شهروندان هستند.
میاندوآب یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.