علیرضا محمودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 مرحله توزیع گوشت گرم گوسفندی در سطح این استان انجام شده که طی این مراحل 172 تن گوشت گرم با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.
وی ادامه داد: همچنین تاکنون در 20 مرحله گوشت منجمد گوساله به میزان یکهزار و 386 تن با قیمت مصوب دولتی در آذربایجان غربی توزیع شده است.
وی بیان کرد: طی سه مرحله نیز گوشت منجمد گوسفندی به میزان 42 تن با قیمت مصوب دولتی در بازارهای شهرستان های مختلف استان توزیع کرده ایم.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به میزان توزیع گوشت سفید نیز گفت: یکهزار و 900 تن گوشت مرغ منجمد و 700 تن گوشت مرغ گرم جهت تنظیم بازار و کنترل قیمت در سطح بازارهای استان توزیع شده است.
محمودی اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، درج نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب، مساله را به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7.30 صبح تا 8 عصر با کارشناسان این سازمان در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، در هفته های اخیر با افزایش قیمت اقلام مختلف مورد نیاز مردم، نگرانی هایی در خصوص بازار شب عید و احتمال سودجویی برخی افراد وجود دارد که مسوولان تمام توان خود را برای رفع این نگرانی ها انجام می دهند.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.