رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: ‌اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  محمد مهرزاد صدقیانی در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی که درارومیه برگزار شد افزود: در شرایط فعلی که دشمن باجنگ نرم بر علیه نظام در حال تفرقه افکنی است اصحاب رسانه، افسران جنگ نرم هستند.
وی بااشاره به اینکه تغییر وتحولات دنیا باعث شده به نقش رسانه ها بیشتر توجه شود تصریح کرد: رسانه ها از ابزارهای اقتدار هرکشور بوده و در جنگ رسانه ای برای تسخیر و تغییر دلخواه جامعه هدف به کار گرفته می شوند.
صدقیانی بااشاره به اینکه امروزه رسانه ها در دنیا فکر و رفتار انسان را القا می کنند اظهارکرد: نقش رسانه ها در دنیای امروز استراتژیک بوده و ابزار مهمی درجهت توسعه یک کشور هستند.
رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی ادامه داد: توسعه و تقویت جبهه های انقلاب، ‌مصونیت بخشی افکار واذهان عمومی و ترویج و نهادینه سازی امربه معروف ونهی از منکر ،استفاده عالمانه ازنخبگان رسانه ،‌گفتمان سازی وجریان سازی و آموزش سواد رسانه ای ازجمله اهداف اصلی بسیج رسانه ای است.
وی بااشاره به اینکه بسیج رسانه ای استان از سال٩٣ آغازبکارکرده و تاکنون ٢٣٥ عضو دارد تاکید کرد:٣٠هزار اثر به جشنواره ملی ابوذر ارسال شد که سهم استان ٣٨٢ اثربود و دراولین حضور استان در این جشنواره کسب رتبه اول دربخش تیتر از توفیقات استان بود.
صدقیانی افزود:  توجه به محیط زیست و دریاچه ارومیه و توجه به بیاینه رهبر انقلاب از حوزه های جدید است که سال آینده در این جشنواره مورد توجه قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.