فرماندار سلماس گفت: خانواده های روستاهای مرزی سلماس یارانه دوبرابری دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در جلسه شورای اداری سلماس با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و جمعی از مسئولین و قضات شهرستان سلماس در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد بااعلام خبر پرداخت مبلغ ۲ برابری یارانه برای خانواده‌ روستاهای مرزی سلماس افزود: با توجه به پیگیری هایی که از استانداری انجام دادیم سهمیه سوخت روستاهای شهرستان سلماس که در ٢٠کیلومتری مرز قرار دارند 2 برابر مبلغ یارانه ها پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک سلماس و قرار گرفتن آن در مسیر راه آهن، بازگشایی مرز کوزه رش می تواند در رفع مشکلات مردم نقش بسزایی داشته باشد.

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه سلماس نیز گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار بزرگ بوده و همه مسئولان باید در خدمت رسانی بهتر به مردم از هیچ کوششی کوتاهی نکنند.

حاتمی معاون پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی نیز دراین جلسه گفت: اعمال احکام حبس جایگرین دراستان تاثیر بسیارمثبت درمحاکم قضایی داشته وشهرستان سلماس با صدور بیش از ۲۰۰ حکم جایگزین رتبه اول استان ودرسطح کشور جایگاه ویژه ای را دارد.

فرمانده انتظامی سلماس نیز در این جلسه  با اشاره به تلاش پلیس برای مبارزه با مواد مخدر گفت: تعداد دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

الهوردیان رئیس دادگستری سلماس نیز  تعداد قضات فعال در شوراهای حل سلماس را نیز 25 نفر اعلام و بیان کرد: تقویت بازرسی و نظارت بر شعبه های حل اختلاف، ارتقا کیفیت رسیدگی به پرونده ها و توجه به امر صلح و سازش از مهمترین رویکردهاست.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.