سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار آذربایجان ‌غربی گفت: مرکز توانبخشی جانبازان و ایثارگران آذربایجان غربی تا پایان سال ۹۷ افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مجید احمدپور در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: مرکز توانبخشی جانبازان و ایثارگران آذربایجان‌غربی با پیشرفت فیزیکی 78 درصدی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد که برای پایان پروژه اعتبار 5 میلیارد تومانی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار آذربایجان‌غربی یک موسسه غیرانتفاعی وابسته به بنیاد شهید است اظهار کرد: این موسسه از تیرماه سال 88 در استان اغاز به کار کرده در فازهای فرهنگی و ورزشی به خانواده های ایثارگران و شهدا و جانبازان خدمات ارائه می دهد.

احمدپور  اهداف این موسسه را رشد و تعالی روحی، فکری و جسمانی جانبازان از طریق فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و درمانی عنوان کرد و گفت: علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی در آینده نزدیک اقدامات اولیه پرستاری منزل از طریق موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 700 نفر در شهرستان ارومیه و بیش از 500 نفر از خدمات این موسسه از طریق کانونها بهره برده‌اند گفت: 5 مجموعه ورزشی این موسسه در طول 10 ماهه سال جاری بیش از 2 هزار و 400 جلسه خدمات رایگان به بیش از 49 هزار و 820 نفر ارائه کرده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.