حسن حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت شاخص اندیشان غرب موفق به طراحی نرم‌افزار موبایلی تمرکز قبوض خدماتی /شهروند همراه/ شده است که می‌تواند بستر جامع و یکپارچه ‌ای را در جهت مدیریت پرداخت قبوض فراهم کند.
وی اضافه کرد: پرداخت قبوض و جریمه با استفاده از شماره مشتری و بدون نیاز به اتصال اینترنتی و به طور رایگان از ویژگی های این نرم افزار داخلی است.
وی ادامه داد: واحد 'شاخص اندیشان غرب' از شرکت‌های برتر فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در زمینه تخصصی فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارهای رایانه‌ای است.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بیان کرد: این نرم‌افزار بدون هزینه و با استفاده از شماره اشتراک مشتری آخرین قبض بدهی را مشخص می کند.
حیدری گفت: با مشخص شدن قبض بدهی امکان پرداخت با استفاده از درگاه‌های پرداخت الکترونیک بانکی نیز از طریق این نرم افزار فراهم است.
وی ادامه داد: این نرم افزار با کاهش چشمگیر سفرهای درون شهری نقش مهمی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، مصرف سوخت و کاغذ و افزایش رفاه شهروندان دارد.
به گزارش ایرنا شرکت ' شاخص اندیشان غرب ' از جمله شرکت‌های برتر فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی است و در زمینه تخصصی فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارهای رایانه ای فعالیت می کند.
مدیران پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در تلاش هستند تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کنند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشند.
از سال 1396 تاکنون 12 رویداد شتاب ' استارت آپ ویکند ' با حمایت پارک علم و فناوری در آذربایجان غربی برگزار شده است و در مجموع 39 ایده منتخب در مراکز رشد مراحل نخست اجرایی را طی می کند.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.