کریم عبدالله پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف از بامداد امروز در جاده مهاباد به سمت سردشت آغاز و موجب کندی تردد در این مسیر شده به طوری که برخی از مسافران این محور در پایگاه هلال احمر مستقر در کله گاوی اسکان داده شدند.
وی ادامه داد: رانندگان از سفرهای غیرضروری تا پایداری هوا در این محور اجتناب کرده و در صورت تردد به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
عبدالله پور گفت: نمک پاشی و برف روبی در محور مهاباد - سردشت ادامه دارد و عوامل راهداری تا صبح امروز برای امدادرسانی به مسافران در این محورها حضور داشتند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد از رانندگان خواست هنگام تردد در این محورها ضمن استفاده از چراغ مه شکن، با احتیاط کامل حرکت کنند و قبل از سفر با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 راهداری مهاباد از وضعیت جاده های این شهرستان مطلع شوند.
وی با اشاره به حضور شبانه روزی راهداران در راهدارخانه های این شهرستان افزود: چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.
به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی و زودگذر از اواخر روز گذشته وارد منطقه شده است که فعالیت خود را بصورت بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بصورت برف ادامه می دهد؛ این سامانه از اواخر امروز به تدریج منطقه ما را ترک می کند و به دنبال آن جوی آرام در منطقه حاکم می شود.
مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل 235 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 700 راه روستایی آسفالت و شوسه است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.