سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در آیین معارفه فرماندار چالدران:  تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید در مبارزه با تحریم های ظالمانه امریکا هوشمندانه ومقتدرانه است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی؛ سرپرست  معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه تکریم و معارفه فرماندار چالدران ضمن تقدیر از استقبال پرشور مردم استان و شهرستان چالدران از رئیس جمهور و تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید در مبارزه با تحریم های ظالمانه امریکا گفت: داشتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی توفیق الهی است، برخی از افراد این توفیق را پیدا می‌کنند که مدتی از عمر خود را به خدمتگزاری مردم مشغول شوند لذا باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم استفاده کرد .

مصطفوی در  ادامه ضمن تقدیر از  تلاش های آقای حسین زاده در شهرستان چالدران، برای فرماندار جدید شهرستان آرزوی توفیق نمود و  افزود: آقای محمدزاده فرماندار جدید شهرستان از مدیران باتجربه و خوش خلق است که سابقه مدیریت اجرایی هم دارد که امیدواریم با حضور وی، روند توسعه شهرستان چالدران شتاب بیشتری به خود بگیرد .

حسین زاده فرماندار سابق چالدران نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در شهرستان ارائه کرد و گفت: از مردم و مسئولین شهرستان که در طول این مدت بنده را در مدیریت امور شهرستان یاری نمودند تشکر می کنم .

محمدزاده فرماندار جدید چالدران نیز در این مراسم از اعتماد استاندار آذربایجان غربی به وی قدردانی نمود و گفت: اهتمام ویژه برای خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی و اجرای دقیق سیاست های دولت و استاندار محترم در منطقه از جمله برنامه هایی است که بصورت ویژه دنبال خواهم کرد .

وی افزود: برای پیشرفت و آبادانی شهرستان چالدران دیار ۲۷ هزار شهید جنگ چالدران از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.