به گزارش ایرنا، رییس اداره بهزیستی تکاب روز سه شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه صنایع دستی معلولان و کم توانان ذهنی و حرکتی تکاب که در محوطه سالن اجتماعات معلم با عنوان' گل های بهشت' برپا شده حاصل تلاش و خلاقیت 15 تن از معلولان تحت پوشش اداره بهزیستی تکاب است.
هوشنگ قربانی بیان کرد: در این نمایشگاه مددجویان تحت پوشش مرکز توانبخشی شکوفه های آفرینش 15 تابلو نقاشی و بیش از 100اثر هنرهای تجسمی شامل گل سازی و نمد دوزی و انواع صنایع دستی ساخته خودشان را به نمایش گذاشتند.
رییس اداره بهزیستی تکاب با بیان اینکه معلولان هنرمند در کلاس های مختلف آموزشی شرکت کرده اند، اضافه کرد: آثار نقاشی معلولان و کم توانان ذهنی و حرکتی تکاب با مضامین اجتماعی و طراحی چهره خلق شده است.
وی افزود: رویکرد اداره بهزیستی به سمت توانمندسازی و آموزش معلولان و کم توانان ذهنی و حرکتی سوق پیدا کرده و هرساله نمایشگاه های متعددی از توانمندی ها و آثار صنایع دستی معلولان در تکاب برپا می شود.
وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر خواهد بود و درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه در راستای کمک به معلولان و کم توانان ذهنی و حرکتی تکاب هزینه خواهد شد.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 700 معلول کم توان جسمی و ذهنی تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان هستند.
7514/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.