به گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سردار بوکان روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: این تیم هواداران پرشماری داشته و از تیم های بزرگ و سابقه دار به شمار می رود و با کناره گیری پیروز قربانی به دنبال گزینه قدرتمندی در سکان هدایت آن هستیم.
مجید حیدری با اشاره به اینکه گزینه قدرتمندی سرمربی‌گری تیم فوتبال سردار بوکان را بر عهده می‌گیرد، افزود: جایگزین قربانی طی چند روز آینده مشخص و به تیم سردار بوکان ملحق می شود.
وی در خصوص مشکلات مالی در باشگاه سردار بوکان بیان کرد: تا این لحظه، باشگاه تمامی تعهدات مالی خود را به طور کامل اجرا کرده و تنها مبلغ مالی که پرداخت نکرده، 17 میلیون ریال به یک بازیکن و 2 مربی بوده و سایر کادر فنی و بازیکنان نیز پاداش و حقوق خود را دریافت کرده اند.
به گزارش ایرنا، پیروز قربانی پس از تساوی برابر مقاومت تهران، استعفای خود را تقدیم مدیرعامل تیم فوتبال سردار بوکان کرد که این استعفا پس از چند روز پذیرفته شد.
تیم فوتبال سردار بوکان با پنج تساوی و یک برد و با یک بازی کمتر با هشت امتیاز در رده های پایین جدول رده بندی لیگ دسته 2 کشور قرار دارد.
باشگاه فوتبال سردار در سال 1379 در شهر بوکان بنیان گذاری شد.
این باشگاه هم اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال ایران بازی می کند و تنها نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته 2 فوتبال کشور است.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.