خطیب جمعه سلماس گفت: انباشت مایحتاج بیشترازحدنیاز خانواده در منازل فرقی با احتکار ندارد و در برهه کنونی مردم ما باید از این کار بشدت پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه سلماس  با بیان اینکه مردم تحت تاثیر تبلیغات روانی دشمن قرار نگیرند و خودشان بازار را کنترل کنند، خاطرنشان کرد: انباشت مایحتاج در خانه و انبار هیچ فرقی بایکدیگر ندارند و هردو احتکار محسوب می شوند ولی و در برهه کنونی مردم ما باید از این کار بشدت پرهیز کنند و مطمئن باشید این مردم مشکلات سخت تری را در طول تاریخ انقلاب بسلامت رد کرده اند و این مشکلات اخیر اقتصادی نیز برطرف خواهد شد .

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مظهر حماسه و معنویت و ارمانخواهی بود  چراکه دشمن میخاست چراغ این انقلاب را خاموش سازد اما ایمان و عشق مردم و دفاع جانانه شان سبب شد ایران پیروز جبهه های نبرد حق علیه باطل باشد .

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: جنگ تحمیلی به دست خود مردم اداره شد و این حرکت عظیم مردم بود که باعث شد ایران در این جنگ نابرابر دوام بیاورد و با توجه و عنایت خداوند متعال و ایثار و جانفشانی مردم وجبی از خاک کشورمان را به دشمن واگذار نکردیم.

وی با اشاره به حمله تروریستی به مردم و نظامیان در رژه اهواز، تصریح کرد: حمله اهواز سند رسوایی کاخ سفید بود چراکه پشتیبانی ان از سوی قدرتهای استکباری و باهدف ایجاد رعب و وحشت در بین مردم بود و اینکه گروهک تجزیه طلب الاحوازیه و داعش در قبول مسئولیت این حمله تروریستی از هم سبقت می گیرند نشان از اوج وحشیگری این گروه هاست .

امام جمعه سلماس  اظهار کرد: در تاریخ نشستهای سازمان ملل سابقه نداشت که حاضران به یک رهبر کشور یعنی ترامپ با صدای بلند بخندند ولی درمقابل، سخنان رییس جمهور اقتدار و عقلانیت ایران را باردیگر به رخ جهانیان کشید.

وی بیان کرد: تلاش امریکا در طول این 40 سال برای براندازی جمهوری اسلامی بوده و دراین راستا کم توطئه چینی نکرده اند ولی به فضل الهی و رهبری مقام عظمای ولایت و مقاومت جانانه مردم هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند و از این به بعدنیز یقینا ناتوان خواهند ماند .

خطیب جمعه سلماس با اشاره به لزوم توجه به مصائب کاروان اسیران کربلا در ایام محرم گفت: اگر مقاومت و ایستادگی و روشنگری کاروان اسیران کربلا و در صدر آن حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) نبود سازد امروز درکی از ماهیت دین و مظلومیت شهدای کربلا در جامعه کنونی نبود .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.