رضا حسینی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: کالاهای استراتژیک نیز به مقدار کافی در انبارهای آذربایجان غربی ذخیره شده و به تدریج در دسترس مردم قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: قیمت گوشت در آذربایجان غربی که یک استان تولید کننده این محصول پروتئینی است، نباید بالاتر از سایر استان ها باشد و در راستای بهبود قیمت این محصول باید نهادهای مختلف دخیل اهتمام لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد: دستگاه های مسوول عواملی که باعث این افزایش می شود، را بررسی و تصمیمات لازم را برای کنترل قیمت گوشت در استان اتخاذ کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در رابطه با برنج مورد نیاز بازار استان نیز گفت: در زمینه برنج نباید هیچ کمبودی در بازار وجود داشته باشد و تا اوایل هفته آینده، برنج مورد نیاز مردم به بازار تزریق می شود.
حسینی بر تامین لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تاکید کرد و افزود: از تمام ظرفیت های پایانه های مرزی برای واردات و تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده ای و مسافری استفاده می شود.
وی اضافه کرد: افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند، می توانند لاستیک های دارای استاندارد اجباری را وارد کنند.
وی با تاکید بر همراهی مردم برای برخورد با متخلفان بیان کرد: کنترل قیمت ها در سطح بازار به صورت لحظه ای انجام و با متخلفان نیز برخورد می شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه دستگاه های اجرایی مرتبط با تنظیم بازار گزارش های خود را در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای کاهش مشکلات مردم ارائه دادند.
در ماه های اخیر با سودجویی برخی افراد از افزایش قیمت ارز و همچنین به بهانه این افزایش، قیمت بسیاری از اقلام روند صعودی یافت و تعداد زیادی نیز اقدام به احتکار کالا برای افزایش قیمت کردند که با همه این افراد برخوردهای لازم صورت می گیرد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.