به گزارش ایرنا، سردار موسی مرادی روز پنجشنبه در حاشیه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله در سردشت که با حضور گستردە بسیجیان گردان بیت المقدس سپاە این شهرستان برگزار می شود، افزود: حرکت پایدار بسیجیان در تمامی صحنەها و همچنین سرعت عمل و شناخت نسبت بە دشمنان و خنثی سازی اهدافشان کە نشان از بصیرت آنهاست، جزو اهداف مدنظر این گردان خواهد بود.
وی با اشارە بە اینکە زمان بە مرور پیچیدە تر و نیاز به آگاهی و بصیرت بیشتر شده، اضافه کرد: ارادە بسیجیان سبب استقامت در برابر ناملایمات داخلی و تهاجمات فرهنگی و اقتصادی دشمنان خارجی می شود.
سردار مرادی تصریح کرد: دشمنان ٤0 سال با تهدید و توطئه با ایران اسلامی رفتار کرده اند اما ابزارهایشان کارساز نبودە چون ارادە های بسیجیان و اقشار مختلف مردم تمام معادلات آنان را بر هم ریختە است.
وی بیان کرد: با اینکە گفتمان استکبار جهانی نفی ارادە و اختیار ملت هاست اما اقشار مردم ایران در برابر آنان ایستادگی کردند و این امر نشان از قدرت اعتماد بە جوانان و نخبگان داخلی در تمامی عرصە ها دارد.
تجمع و استقرار، پالایش بسجیان گردان متناسب با شرایط تعیین شدە، تشریح ماموریت های گردان توسط فرماندە، توجیە وظایف اعضای گردان، راهپیمایی شبانە، برگزاری آزمون آمادگی جسمانی، بازآموزی اقدامات تامینی در بکارگیری سلاح، مهارت های تیراندازی عمومی و تخصصی، آشنایی با ماموریت های گردان، تمرین تاکتیک های امنیتی و دفاعی، تمرین عملیات امداد و نجات، تمرین تاکتیک های گروهای تروریستی و راه های مقابلە با آن از جملە برنامەهای 2 روزه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی است.
رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در آستانه هفته دفاع مقدس از نهم تا 29 شهریور در 32 استان سراسر کشور در حال برگزاری است.
7562/ 3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.