نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش نظارت بر قیمت کالاهای اساسی تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، زهرا ساعی در جمع خبرنگاران با اشاره به نوسانات شدید نرخ ارز و افزایش قیمت سکه و طلا در بازار گفت: متاسفانه بعد از خروج غیرقانونی رییس جمهور آمریکا از برجام، فضای بازار و اقتصاد جمهوری اسلامی، توسط تعدادی از دلالان و سوءاستفاده کنندگان ملتهب شد.
وی با بیان اینکه قوای سه گانه در تلاش برای ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور با اتخاذ تدابیر مناسب و عملیاتی هستند، تشریح کرد: بی شک وضعیت فعلی اقتصاد کشورمان بهبود خواهد یافت و مردم به زندگی عادی و بدون التهاب خود باز می‌گردند.
وی از افزایش قیمت کالاهای ضروری مردم در بازار داخلی، پس از خروج ایالات متحده از برجام نیز انتقاد کرد و افزود: برخی از اصناف و تولیدکنندگان، از فردای روز خروج آمریکا از برجام به بهانه افزایش قیمت دلار، قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را افزایش دادند در حالی که همان اقلام را قبل از افزایش قیمت دلار، خرید کرده‌اند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و واحد نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر موضوع قیمت کالاهای اساسی زندگی مردم، نظارت جدی و مستمر داشته باشد، تشریح کرد: اینکه در یک نقطه از شهرها، قیمت یک جنس با قیمت همان جنس در نقطه ای دیگر از شهر، متفاوت باشد قابل قبول نیست و باید نهادهای مسئول نسبت به یکسان‌سازی قیمت‌ها، توجه ویژه داشته باشند.
ساعی بر لزوم افزایش وحدت ملی و پرهیز از اختلافات سیاسی در جامعه تاکید کرد و گفت: همه با هم باید اختلافات سیاسی و سلیقه‌ای را کنار گذاشته و با حمایت از دولت، نسبت به اتخاذ تصمیم‌های مناسب برای عبور از این شرایط سخت، تلاش کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.