به گزارش ایرنا، سردار محمد رازقی فام روز چهارشنبه در جمع بسجیان مراغه افزود: ایران اسلامی به پشتوانه جوانان متعهد خود به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.
وی ادامه داد: آمریکا با همراهی ایادی منطقه ای خود در صدد کنترل و مهار انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی است.
وی با بیان اینکه علت دشمنی آمریکا با ایران اسلامی، پیشرفت چشمگیر علمی کشور است اضافه کرد: پیشرفت علمی کشور نعمت بزرگی است و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
رزاقی فام گفت: در هشت سال دفاع مقدس، حتی سیم خاردار مورد نیاز را با واسطه های مختلف تهیه می کردیم لیکن امروز به همت این جوانان و دانشمندان ایران اسلامی در تامین نیازهایمان خودکفا شده ایم.
وی با بیان اینکه وجود رهبر فرزانه، آگاه و مدبر در راس امور یک نعمت بزرگ الهی است ادامه داد: دشمن از این نعمت بزرگی الهی که چهل سال است خداوند متعال به ما عنایت کرده در هراس است.
وی اضافه کرد: وجود ولایت و رهبری و مدیریت پیامبرگونه رهبر انقلاب در جامعه اسلامی و کشورمان دنیا را حیرت زده کرده و ایران اسلامی را از پیچ های خطرناک نجات داده است.
رزاقی فام گفت: همه آحاد ملت با وجود این همه توطئه و فشارهای مختلف اقتصادی، سیاسی با مشت های گره کرده و متحد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سرداده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.