شهردار کلانشهر تبریز با صدور پیامی به مناسبت 11 اردیبهشت «روز جهانی کارگر» تصریح کرد: توسعه و اعتلای شهر تبریز مدیون همت والای کارگران خدوم بوده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در پیام ایرج شهین باهر چنین آمده است: تبریز پر سابقه و تاریخی ما، همواره در میان شهرهای همطراز خود در اقصی نقاط کشور و منطقه در هر صحنه ای که جایگاهی کسب کرده و حرفی برای گفتن داشته است آن را مدیون کارگرانی است که در سرما و گرما، به فکر خدمت به شهر و شهروندان هستند.
 ایرج شهین باهر در این پیام با اشاره به قدردانی رئیس جمهور از پاکیزگی و تمیزی شهر تبریز این مهم را در سایه تلاش تمامی کارگران حوزه خدمات شهری دانست و گفت: این نتیجه تلاش و زحمات شما کارگران شهرداری تبریز است که منجر به تمیزی و پاکیزگی مداوم شهر تبریز شده و این پاکیزگی، تحسین رئیس جمهور کشورمان را نیز در پی داشته است.
شهردار تبریز افزوده است: شهر تبریز در تمامی حوزه ها بخصوص حوزه های خدماتی و عمرانی، با دستان پر تلاش کارگران مسیر شکوفایی خود را پیگیری می کند؛ در این میان جایگاه کارگران سخت کوش شهرداری به واسطه حضور مستمر در سطح شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی در ادامه پیام تاکید کرده است: قدردان منزلت و ایثار این قشر شریف هستیم و مصمم هستیم با همراهی شورای محترم، در چارچوب های قانونی از کارگران عزیز حمایت کنیم.
 ایرج شهین باهر در پایان این پیام با تبریک 11 اردیبهشت به عموم کارگران، به خصوص کارگران شهرداری تبریز، اظهار امیدواری کرد مسیر توسعه شهر با نقش آفرینی و همت والای کارگران همچنان با نشاط و بالنده پیگیری شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.