به گزارش ایرنا، فیروز کریمی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران افزود: بازی امروز از قبل مشخص بود که با چه نتیجه ای تمام خواهد شد زیرا که شرایطی بر بازی امروز حاکم بود .
وی اظهارکرد: هر دو تیم نمی خواستند در اولین بازی خود در سال جدید بازنده باشند و به کسب یک امتیاز بسنده کردند.
کریمی خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط آب و هوایی و وزش باد به بازیکنان هر دو تیم اجازه اجرای تاکتیک را نمی داد و در این بازی چند موقعیت برای تیم ما و چند موقعیت برای تیم حریف بوجود آمد ولی نتوانستیم از فرصت استفاده کنیم.
وی در ادامه به اشتباهات بازیکنان خود اشاره کرد و گفت: این اشتباهات فردی باعث نتیجه نگرفتن می شود.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد اظهارکرد: انگیزه در فوتبال امروزه حرف اول را می زند و تعطیلات بلندمدت این انگیزه را در بازیکنان کمرنگ تر می کند .
وی گفت: امیدوارم در هفته های آتی با اتحاد و روحیه بالا بتوانیم به رده های بالای جدول لیگ برتر فوتبال صعود کنیم.
**
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان هم با بیان اینکه وزش باد در بازی امروز نقش بسزایی داشت، خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات تیم ها به زمان کافی نیاز دارند تا به هماهنگی رسیده و بازی تماشایی ارائه دهند.
وی با بیان اینکه شاگردانم تا 50 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند، افزود: تیم صنعت نفت آبادان روند رو به رشدی داشته و هواداران این تیم ازنتایج بدست آمده راضی بوده و نگرانی سقوط به رده های پایین جدول را ندارند.
به گزارش ایرنا، تیم گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل در بازی امروز از هفته بیست و ششم لیگ برتر به ترتیب با 31 و 34 امتیاز همچنان در رده های نهم و هشتم جدول لیگ برتر خلیج فارس جای گرفتند.
به گزارش هواشناسی استان آذربایجان شرقی سرعت تندباد در زمان بازی این 2 تیم به 56 کیلومتر در ساعت رسید.
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.