رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان این‌که فعالیت اقتصادی در کنار مسئولیت دولتی فساد به دنبال دارد، گفت: مسئولی که کارخانه دارد با یک انسان عادی متفاوت است و فاصله‌ مسئولان با مردم باید کم شود.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حمیدرضا حاجی بابایی در «بزرگداشت روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت در تبریز» اظهار کرد: هزاران نفر خالصانه و صادقانه در این نظام خدمت می‌کنند، اما عده‌ای این خدمت‌ها را با اعمال و زیاده خواهی خود زیر سوال می‌برند که  ضرورت دارد امروزه پرروهای سیاسی کنار گذاشته شوند. 
وی بیان کرد: برای این‌که جلوی بدنام کنندگان نظام گرفته شود، حماسه 9 دی دیگری لازم است، ضرورت دارد با حماسه‌ای دیگر همچون 9 دی در مقابل کسانی که به زور سوار قطار انقلاب شده و مردم را تحریک می‌کنند، ایستادگی کنیم. 
حاجی بابایی با بیان این‌که حماسه 9 دی یوم الله است، خاطرنشان کرد: در این روز مردم ایران صدای محکم و استوار اسلام، عاشورا و انقلاب را به تمامی استان‌های کشور و جهانیان رساندند.    وی با تاکید بر این‌که حماسه نهم دی ماه برگ زرینی از تاریخ است، اظهار کرد: مردم در حماسه‌ی نهم دی ماه در قله‌ای نشستند که هیچ ملتی در طول تاریخ در آن ننشسته بود. ریشه‌ی این انقلاب برخاسته از بزرگ‌ترین انقلاب فرهنگی پیامبراکرم اسلام (ص) است.     حاجی بابایی با تاکید بر این‌که ما با کشوری دشمنی نداریم، افزود: در حال حاضر تفاوتی بین ترامپ و اوباما نیست و آمریکا به ترامپ دیوانه، روی آورده تا تمامی تعهدات و توافق نامه‌ها و خطوط قرمز را زیر پا بگذارد و در مقابل جمهوری اسلامی بایستد.    وی تاکید کرد: حماسه‌ی نهم دی ماه باید به نام رهبر معظم انقلاب و شهیدان تمام شود و مختص گروه سیاسی خاصی نیست.    وی با بیان این‌که در انتخابات سال 88 با شرکت 40 میلیونی مردم، سکوت خبری در سراسر جهان حاکم شد، افزود: به محض این‌که اولین جرقه‌ی فتنه خورد، تمام دنیا به صورت یکپارچه به میدان آمده و تبلیغات و رسانه‌ها علیه نظام افزایش یافت. آمریکا و انگلیس نیز در فتنه‌ی 88 با قدرت وارد شد و برخی از افراد نیز چنان تحت نفوذ و تاثیر توطئه‌های آن‌ها قرار گرفتند که خود نیز متوجه نشدند. 
حاجی بابایی با تاکید بر این‌که فتنه‌ی امروز و جدید از نوع فتنه‌هایی است که می‌خواهد در دل مردم نفوذ کرده و اقشار ضعیف جامعه را به میدان بیاورد، تصریح کرد: در فتنه ی جدید فاصله‌ی طبقاتی به وجود می‌آید که رهبر معظم انقلاب از آن ناراحت هستند؛ در فتنه‌ی جدید پرخوری‌ها و زیاده خواهی‌های برخی‌ها عامل نگرانی و نارضایتی مردم می‌شود.    وی در بخش دیگر سخنان با بیان این‌که بودجه‌ی مصوب مجلس باید قشر مستضعف جامعه را زیر فشار قرار ندهد، افزود: نمی‌توان همزمان یارانه‌ی 35 میلیون نفر را حذف و قیمت بنزین را 50 درصد افزایش داد. قشر ضعیف جامعه نمی‌تواند این مسائل را قبول کند.
حاجی بابایی ادامه داد: برخی زیاده خواهی می‌کنند که باید جلوی آن‌ها گرفته شود تا عدالت در جامعه برقرار شود. معتقدم در سال 97 نباید یک ریال از حقوق مسئولان دولتی افزایش پیدا کند؛ چرا که افزایش حقوق مسئولان دولتی به معنای ظلم به مردم ایران است.     وی ادامه داد: در کشوری که میلیون‌ها جوان بیکار دارد همه باید بر اساس عدالت حرکت کرده و برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.