حسین بلوکی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: با وجود تلاش ماموران راهداری استان برای بازگشایی راه های روستایی هم اکنون راه 250 روستا بسته بوده و ماموران راهداری در حال بازگشایی آن ها هستند.
وی با بیان اینکه راه های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آن ها در جریان است، اظهار کرد: هم اکنون حدود 91 گروه راهداری با استفاده از 663 دستگاه در محورهای حوزه استحفاظی استان مستقر شده و اقدام به بازگشایی راه ها از طریق برفروبی و نمک پاشی می کنند.
رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی یادآوری کرد: بیشترین راه های روستایی بسته شده از شهرستان های اهر با 60 روستا، کلیبر با 50 روستا و هوراند و ورزقان هر کدام با 30 روستا گزارش شده است.
بلوکی با بیان اینکه براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان بارش برف از بعد از ظهر امروز شدت می یابد، از رانندگان و مسافران خواست از مسافرت های غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
آذربایجان شرقی دارای 14 هزار و 761 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و 2 هزار و 758 روستا با 271 هزار و 987 خانوار و با بیش از 1 میلیون و 189 هزار نفر است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.