به گزارش ایرنا، این 2 تیم از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند.
در نبمه اول این دیدار تلاش هر 2 تیم برای گلزنی ثمری نداشت و حتی در دقیقه 45 بازی روی خطایی که بر سید احمد موسوی در محوطه جریمه ایجاد شد تیم گسترش صاحب ضربه پنالتی شده ولی امید جهانبخش نتوانست از این فرصت بهره ببرد و هر 2 تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.
نیمه دوم این بازی تیم گسترش بر تیم اکسین فشار بیشتری وارد کرد و تا آخر نیمه دوم چند موقعیت بدست آورد اما نتوانست استفاده کند و این دیدار به وقت اضافه کشید.
تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی در 2 وقت اضافه هم بی نتیجه بود و این بازی به ضربات پنالتی کشید.
در ضربات پنالتی سید احمد موسوی و احمد رضا زنده روح و پیمان بابایی و اسماعیل فرهادی و علیرضا چراغعلی برای تیم گسترش و پویا سیف پناهی و هادی شکوری و حمید طاهری فرد میلاد سلیمان فلاح برای تیم اکسین گلزنی کردند ولی ضربه شاهین شفیعی از تیم اکسین را دخسوس مهار کرد تا تیم گسترش پیروز میدان شود.
در این بازی عرفان افراز دقیقه 59 به جای مسیح زاهدی و مهرداد قنبری دقیقه 74 به جای امید جهانبخش و علیرضا چراغعلی دقیقه 103 بازی به جای مهرداد قنبری برای تیم گسترش و محمود مطلق زاده دقیقه 61 به جای محمد حسین پور و میلاد سلیمان فلاح دقیقه 79 به جای بهمن کامل و رسول رضایی پیشه دقیقه 110 بازی به جای یاسر وکیلی برای تیم اکسین وارد میدان شدند.
داوری این بازی را سید مهدی سید علی به عنوان داور وسط و محمد عطایی و محمدعلی پورمتقی به ترتیب کمک اول و دوم و محمد باقر پور باقر به عنوان داور چهارم و صادق نوری به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.
خبرنگار.ع : مهدی آب بسته ** انتشار: پرویز انصاری
/3071/ 9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.