به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی همچنین از فعالیت 25 شرکت فناور در این منطقه خبرداد و افزود: 15 شرکت به مرحله بهره برداری رسیده اند.
وی اعلام کرد: منطقه آزاد ارس مشوق های جدیدی را برای شرکت های دانش بنیان و فناور و صاحبان ایده های نو، تدارک دیده است که همزمان با نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رونمایی می شود.
عرب باغی با اشاره به اهداف حضور منطقه آزاد ارس در این نمایشگاه تاکید کرد: هدف اصلی از حضور در این نمایشگاه، آشنایی فعالان حوزه های مختلف دانش بنیان و فناور با ارس است تا بتوانند محصولات خود را در منطقه تولید کرده و از مزایای موجود استفاده کنند.
وی گفت: تخفیف در عوارض پروانه ساخت به میزان 50 درصد، تخفیف در هزینه زمین به میزان 30 درصد، تخفیف در عوارض مجوز فعالیت و عوارض عمران شهری به میزان 100 درصد از جمله حمایت‌های منطقه آزاد ارس از شرکت‌های دانش بنیان است.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس اظهارکرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور و جذب این شرکت ها برای فعالیت در منطقه آزاد ارس، یکی از اهداف اصلی این منطقه است که بر اساس ماموریت تعریف شده در زمینه حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه منطقه آزاد ارس از شرکت های دانش بنیان و فناور منطقه برای شرکت در این رویداد علمی حمایت می کند، اعلام کرد: شرکت های فعال در منطقه آزاد ارس می توانند با ثبت نام گروهی از 20 درصد تخفیف در هزینه شرکت در نمایشگاه استفاده کنند.
وی افزود: شرکت های دانش بنیان منطقه آزاد ارس می توانند از تخفیف 70 درصدی که توسط صندوق فناوری و شکوفایی ریاست جمهوری اعطا می شود، استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانند با شماره تلفن 04131352351 تماس حاصل کنند.
پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (RINOTEX 2017) از 20 تا 24 آبان 96 با حضور شرکت های فعال دانش بنیان و فناور در حوزه های مختلف و صاحبان ایده در تبریز برگزار می شود.
خبرنگار: انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.