آیین معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با حضور "سردار رحیم نوعی اقدم" برگزار شد .
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، «محمدرضا پورمحمدی»، رئیس دانشگاه تبریز در این آیین، لقب مشهدالشهداء را افتخار دانشگاه تبریز عنوان کرد و گفت: دانشگاه تبریز از پیشگامان انقلاب اسلامی بوده، 29 بهمن و انقلاب فرهنگی از این دانشگاه شروع شده و سرداران و شهدای گرانقدری چون شهید باکری‌ها را در دامان خود پرورانده و بیش از 150 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است .
   
وی افزود: دانشگاه تبریز برنامه‌های متنوع فرهنگی را با موضوعیت شهید و شهادت برگزار کرده و در آینده  نیز سه برنامه عظیم کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی غرب آسیا، گرامیداشت شهدای دانشگاه تبریز و مراسم ارج گذاری به دانشجویان شاهد و ایثارگر را اجرا خواهد کرد که نقش دانشجویان و تشکل ‎ های دانشجویی در این برنامه‌ها بسیار برجسته است .
 
  سردار رحیم نوعی اقدم، از فرماندهان سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این آیین، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا گفت: ما رزمندگان خط مقدم تا زمانی که زنده‌ایم، با جان و مال از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کنیم تا شما دانشگاهیان در عزت و افتخار و اقتدار، در سنگر علمی مجاهدت کنید که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای بقا، به حضور شما در این اماکن مقدس نیاز دارد .


  وی افزود: من افتخار می‌کنم که بزرگ شده لشکر همیشه قهرمان 31 عاشورا هستم و هرچه دارم، از این لشکر است. همچنانکه  امروز در سوریه و عراق با ادبیات لشکر 31 عاشورا و فرهنگ شهید باکری کار می‌کنند . دشمنان اسلام از بدو انقلاب، از تمام هجمه‌ها برای مقابله با تفکر اسلام ناب محمدی بر همه نوع حربه متوسل شده‌اند و با تجهیز القاعده و طالبان و ... سعی در به دست گرفتن قدرت منطقه را داشتند که ناموفق بودند و هفت سال است که داعش را تجهیز کرده‌اند ولی در این امر کاملا شکست خورده‌اند .
 
  وی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده با این فشارها اهداف بلندی را در منطقه دنبال می‌کردند که وابسته کردن حاکمیت سوریه به آمریکا، عزل بشار اسد، نا امن کردن مرزهای ایران و به طبع آن، نا امن کردن ایران از مهم‌ترین آن اهداف بود .
 
 
سردار نوعی اقدم در بخش پایانی سخنان خود افزود: قدرت مطلق منطقه و امن ترین کشور جهان ایران است و به برکت حضور مستشاری نیروی ایرانی در سوریه و لبنان، تا نابودی کامل داعش چیزی نمانده است .
 
شایان ذکر است: در ادامه این مراسم، از زحمات «حسین قنبری»، مسئول سابق بسیج دانشجویی تقدیر و «مهدی نیرومند» به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز انتخاب شد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.