به گزارش ایرنا، جمشید نظمی روز یکشنبه در آئین آغاز مرحله اول سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان افزود: در این دوره 2 تیم از ژاپن و یک تیم از هر یک از کشورهای بحرین، قزاقستان، آلمان، کویت، استرالیا، هلند و بلژیک شرکت دارند.
وی اظهار کرد: تیم های داخلی شرکت کننده در این دوره شامل سپاهان اصفهان، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، تیم ملی جمهوری اسلامی و تیم ملی ارتش است.
رئیس سازمان ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرحله اول این دوره از تور به عنوان تبریز 2018 آغاز می شود، یادآوری کرد: دوچرخه سواران شرکت کننده در این تور بین المللی در این مرحله مسیر تبریز - ارومیه به طول 141.1 کیلومتر را رکاب می زنند.
نظمی اظهار امیدواری کرد: این دوره از تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان نیز همانند سال های گذشته با کیفیت عالی برگزار شود.
وی گفت: امید است ورزشکاران شرکت کننده در این تور بین المللی با صحت و سلامت مسیر مسابقه ها را رکاب بزنند و به سلامتی به خط پایان برسند.
دوچرخه سواران شرکت کننده در تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در مدت 6 روز مسیر 1010کیلومتری طراحی شده در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل را رکاب می زنند.
خبرنگار.ع: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.