احمد دادرس فیاض روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کتاب ها از آثار نویسندگان و مولفان مراغه در موضوعات مختلف تاریخی، فلسفه، داستان فارسی و روانشناسی منتشر شده است.
وی ادامه داد: کتاب 'جان ‌‎های شیفته' اثر علی مرادی مراغه‌ ‎ای از نویسندگان این شهرستان بوده که در زمینه نقدهایی بر تاریخ جنبش چریکی در ایران دوره‌‎ پهلوی با تأکید بر چریک‌ ‎های آذربایجان در ٤١٢ صفحه به رشته تحریر در آمده و در انتشارات نسیم کوثر به چاپ رسیده است.
وی اضافه کرد: کتاب 'او چه می‌‎گوید؟' اثر زنده یاد آرش عباسی در زمینه پژوهشی در تفکرات مردان بزرگ اندیشه در 825 صفحه بوده و توسط انتشارات مکتب اسنوند منتشر شده است.
وی گفت: همچنین کتاب 'ارتقای عزت نفس' در زمینه روانشناسی اعتماد به نفس، موفقیت شغلی و جنبه‌‎ های روان ‌‎شناسی آن‌‎ و نیز کتاب 'سلامت سازمانی و عملکرد' در زمینه بررسی رابطه‌‎ سلامت سازمانی مدارس با عملکرد مدیران مدارس از آثار بهروز خویشی و صفا اکبری در انتشارات آیدین کتاب به چاپ رسیده است.
وی افزود: کتاب 'صدای بلند تنهایی' اثر معصومه علی‌‎ فام در قالب داستان بوده و توسط انتشارات پارلاق ‌‎قلم و نیز کتاب 'ساحل رهگذر' اثر صدیقه قنبرنژاد در زمینه داستان توسط انتشارات آیدین‌‎ کتاب به چاپ رسیده است.
وی با اشاره به چاپ تعداد زیادی از آثار نویسندگان و مولفان این شهرستان در سالجاری اضافه کرد: این شهرستان با داشتن ظرفیت ها و استعدادهای ناب، همواره در عرصه فرهنگ و ادب پیشتار است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.