نماینده  ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی گزینه های استانداری وفادار و دلسوز نظام و سرزمین خود هستند، گفت: استاندار جدید در راستای احیای دریاچه ارومیه و اجرای سیاست‌های نظام در استان تلاش کند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم تکریم جبارزاده و معرفی خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی، با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: آغاز هفته ی دفاع مقدس، یادآور دلاوری های رزمندگان قهرمان اسلام است.
وی با اشاره به حضور فرزند شهید محراب "آیت الله قاضی طباطبای" در جلسه گفت: تبریز شهر شهیدان محراب، شهر باکری ها و عاشورائیان قهرمان دوران دفاع مقدس است و مقارن شدن این جلسه با محرم الحرام را به فال نیک گرفته و از سرور و سالار شهیدان مدد می جوییم.
وی گفت: امید است این انتصاب برای استان ما با برکت و مبارک باشد و جا دارد از خدمات ارزشمند "اسماعیل جبارزاده" قدردانی کنیم و از انتصاب ایشان به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور ابراز خوشحالی می کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم با تبریک به "خدابخش" به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی تاکید کرد: حال که تدبیر وزارت کشور به انتخاب استانداران از بین استانداران شاغل و غیربومی ها است، این انتخاب را ارزشمند می دانیم و آقای خدابخش نیز آشنایی خوبی با این استان دارد.

امام جمعه ی تبریز بیان کرد: انتظار می رود که استاندار جدید در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله ی جدی با تهاجم فرهنگی تلاش کرده و روحیه ی انقلابی گری را در بین جوانان ترویج دهد. همچنین اجرای صحیح سیاست های کلی نظام در حوزه ی جمعیت و مبارزه ی جدی با پدیده ی قاچاق و سوداگران مرگ و احیای دریاچه ی ارومیه، ترویج فرهنگ دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی نیز از جمله مواردی است که با همکاری جدی مسئولان را می طلبد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.