به گزارش ایرنا، در جریان این تجلیل از طرف حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم که بین نماز جمعه و عصر امروز انجام شد استاندار آذربایجان شرقی هم حضور داشت.
بر اساس این گزارش، این عکاس تبریزی در دومین گردهمایی نشان انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، علاوه بر اینکه نشان عکاس برتر مستند سال کشور را از آن خود کرد یکی از کاندیداهای بخش استانی این جشنواره بود.
علی حامد حق‌دوست متولد سال 1360 تبریز، عکاسی را از سال 1377 با کار در آتلیه عکاسی پرتره آغاز کرد و همزمان به عکاسی مستند اجتماعی روی آورد.
وی در سال 1385 اولین عکاسی بود که از تبریز با آژانس عکس سوره شروع به همکاری و فعالیت در کار مطبوعاتی کرد و به صورت آنلاین، زندگی، آداب و رسوم و آئین‌های مردم و اتفاقات خبری استان آذربایجان‌شرقی و بخش‌هایی از استان آذربایجان‌غربی را پوشش داد.
این عکاس تبریزی طی این سال‌ها با خبرگزاری آسوشیتدپرس، خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر، روزنامه ایران، روزنامه جام جم همکاری کرده و هم اکنون به عنوان عکاس مستند و خبری با خبرگزاری مهر همکاری می‌کند.
وی زندگی مردم در شهرهای ایران و خبرخیزترین کشورهای خاورمیانه همچون افغانستان، پاکستان و ترکیه را سوژه عکاسی خود قرار داده است.
به گزارش ایرنا، امام جمعه تبریز پیش از این در تماس تلفنی از وی تقدیر کرده و این هنرمند عکاس را مورد لطف قرار داده بود.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.