به گزارش ایرنا، صابر تقویمی روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان اظهار کرد: ادارات شهرستان باید به تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب منشا خدمات سازنده و ارزنده به مردم بوده و با ایجاد فضای امید در جامعه پذیرای سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد مشاغل پایدار و جهش اقتصادی شهرستان باشند.
وی حضور سرمایه گذاران خارجی در پروژه های معدنی، نیروگاهی و همچنین فعالیت کارآفرینان داخلی برای احداث کارخانجات روغن کشی و شیشه سازی را سرآغاز تحول مثبت برای این شهرستان عنوان نمود.
فرماندار هریس همچنین با اشاره به شروع فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستای دور پنجم در سطح شهرستان، ابراز امیدواری کرد: این نهاد برآمده از دیدگاه مردم بتواند با ارائه پیشنهاد های سازنده در پیشبرد برنامه های ادارات در شهرها و روستاهای شهرستان نقش مثبت ایفا نماید.
در ادامه فرماندار هریس گزارشی از اقدامات عمرانی انجام یافته در یک سال اخیر ارائه کرد و آماده سازی زیرساخت های توسعه از قبیل بزرگراه، معادن مس و طلا، شهرک های صنعتی و نیروگاه 1000 مگاواتی هریس را پایه توسعه شهرستان و افزایش رفاه اقتصادی مردم دانست.
تقویمی از پایان گازرسانی به هفت روستای شهرستان خبر داد و افزود: 99 درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و اندک موارد باقی مانده روستاهای زیر بیست خانوار واقع در مناطق صعب العبور هستند که برنامه های ویژه برای خدمت رسانی برای این روستاها از جمله استفاده از انرژی های نوین در حال تهیه است.
وی کل هزینه توسعه شبکه گاز شهرستان را بیش از 35 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد :با تکمیل شبکه گاز شهرستان مشکل افت فشار گاز در برخی نواحی برطرف شود.
شهرستان هریس با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:محمد طلوعیان**انتشار: عزیزی راد
7227/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.