فرماندار اهر خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم با مسئولان و دولت عنوان کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سید محمد عابدی در جمع اصحاب رسانه شهرستان اهر، خبرنگاران را انعکاس دهندگان مشکلات و مسائل اجتماعی جامعه برشمرد و افزود: وظیفه‌ی اصلی یک خبرنگار ایجاد ارتباط بین مردم با مسئولین و بالعکس بوده و باید در این زمینه هم به تلاش بیشتر شود. 
وی همچنین به صفات و خصوصیات یک خبرنگار نیز اشاره کرد و افزود: خبرنگار باید جسور، نترس و آگاه به مسائل و مشکلات محیط پیرامون خود باشد و در انعکاس اخبار آن از کذب، دروغ و وابستگی شخصی و گروهی دوری کرده و به مشکلات و کاستی‌های شهر و منطقه اشراف کلی داشته باشد. 
فرماندار اهر انتشار اخبار و رویدادهای درست و واقعی از سوی خبرنگاران را عاملی در آسایش و امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: خبرنگار مسئول ایجاد آرامش و امنیت در بین مردم و مسئولین می باشد. 
وی در ادامه منطقه ارسباران و بخصوص شهرستان اهر را غنی از پتانسیل‌های گردشگری و توریستی عنوان کرد و افزود: باید در انتشار و معرفی پتانسیل‌های منطقه ارسباران و شهرستان اهر از دیگر شهرها و استان‌های همجوار سبقت بگیریم و با انتشار اخبار و رویدادهای مهم گردشگری و پتانسیل های منطقه باعث رشد و شکوفایی و همچنین تولید اقتصاد و اشتغال در منطقه شویم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.