به گزارش ایرنا، ولی الله فرج اللهی روز چهارشنبه در نشست کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب اظهارکرد: این رویکرد نشانه توجه به مسائل فرهنگی است.
وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی تمامی دستگاه های فرهنگی جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان این است که از طرق مختلف هویت جوانان را بگیرند.
فرج اللهی از تمامی دستگاه های فرهنگی خواست ضمن تهیه گزارش مصور از فعالیت های صورت گرفته در طول ایام تعطیلات تابستان نسبت به ثبت برنامه ها و همچنین تعداد افراد شرکت کننده در فعالیت های تابستانی در سامانه مربوطه اقدام کنند.
فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در این نشست با اشاره به برنامه ریزی های سپاه شهرستان برای اوقات فراغت دانش آموزان اظهارکرد: برگزاری کلاس های تقویتی درسی، کلاس های آموزش قرآن، کامپیوتر، اردوهای جهادی و اردوهای تفریحی جزو برنامه های تدوین شده برای ایام تعطیلات تابستان است.
سرهنگ عمران دوستی افزود: فعالیت های تابستانی جوانان و دانش آموزان در 20 نقطه و پایگاه مقاومت شهرستان اجرا خواهد شد و تمام امکانات خود را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جوانان بسیج کرده ایم.
وی اظهار امیدواری کرد با همکاری سایر ادارات و نهادهای فرهنگی بتوانیم برنامه های مناسبی برای دانش آموزان شهرستان اجرا کنیم.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بناب نیز در ادامه جلسه با ارائه گزارش مختصری از برنامه های پیش بینی شده برای فعالیت های تابستانی گفت: سال گذشته آموزش و پرورش بناب توانسته بود در بین 39 ناحیه آموزش و پرورش در استان آذربایجان شرقی مقام سوم را به خود اختصاص دهد و 6 هزار دانش آموز در سال گذشته جذب برنامه های فعالیت های تابستانی در این شهرستان شدند.
علی موازن افزود: به جهت مشارکت جوانان روستایی در فعالیت های کشاورزی در بیشتر برنامه های تابستانی دانش آموزان شهری حضور دارند.
وی اعلام کرد: امسال 50 پایگاه برای اجرای برنامه های تابستانی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.