مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی از توزیع سبد کالا به ارزش 200 هزار تومان بین مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی در ماه رمضان خبر داد.
 
محسن ارشد زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: سبد کالا مصوبه دولتی دارد بنابراین قرار بود در اردیبهشت ماه سال جاری سبد غذایی بین مددجویان توزیع شود که به علت انتخابات به ماه رمضان موکول شد.
 
وی با اشاره به توزیع سبد غذایی بین 155 هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی، ادامه داد: به مناسبت ماه رمضان و حمایت از قشرهای ضعیف و آسیب پذیر سبد کالا به کمک خیران و نیکوکاران شهرستان تهیه شده و به زودی توزیع خواهد شد.
 
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزش هر سبد کالای غذایی حدود  200هزار تومان است،  تصریح کرد: نسبت به بعد خانوار این رقم پیش بینی شده متغیر است.
 
ارشدزاده به لزوم اهتمام خیرین برای رفع نیاز نیازمندان تاکید کرد و گفت: باتوجه به اینکه این ماه ، ماه میهمانی خداست و در این میان افرادی وجود دارند که از تهیه کمترین معاش زندگی محروم هستند؛ بنابراین افراد خیر یک امر خداپسندانه انجام دهند و با کمک‌های غیر نقدی به یاری این افراد بشتابند.
 
وی درپایان سخنان خود با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای مددجویان بهزیستی در ایام رمضان خاطرنشان  کرد: در ماه مبارک رمضان در کلیه شهرستان‌ها و مراکز اداره کل بهزیستی برنامه افطاری برای مدجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی با همکاری خیرین در نظر گرفته شده است.
 
گفتنی است، 100 هزار نفر در حوزه توانبخشی و 55 هزار نفر در حوزه اجتماعی تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.