مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از کاشت بیش از 50 هزار نشاء گل در سطح پارک ائل گلی خبر داد و گفت: این گل‌ها از محصولات تولیدی سازمان محسوب می‌شود .
 
به گزارش ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: واحد تولیدات سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز با هدف تولید اقلام مورد نیاز سازمان و کاهش نیاز به گونه‌های تولیدی در حال فعالیت است .
 
حسن‌زاده افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بسیاری از گونه‌های خریداری شده برای کاشت در تفرجگاه ائل گلی، از محصولات تولیدی سازمان بوده که این موضوع منجر به کاهش چشمگیری در هزینه‌های مجموعه شده است .
 
وی با اشاره به اینکه با استفاده از گل‌های تولیدات بیش از 90 درصد هزینه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز در حوزه خرید گل کاهش یافته است، تشریح کرد: از مزایای دیگر این اقدام می‌توان به سازگاری هر چه بیشتر گل‌های کاشته شده با اقلیم منطقه اشاره کرد .
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: از گل‌های کاشته شده در پارک ائل‌گلی می‌توان به گل‌های نشایی شامل گازانیا، اطلسی، قزلی، سدومو و... اشاره کرد .
 
وی ادامه داد: با پایان موعد گلدهی لاله‌های تفرجگاه ائل گلی، پیازهای لاله در زیر خاک مانده و ساقه‌های گل دهنده آن‌ها برچیده شده است .
 
وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و آمادگی برای استقبال از گردشگران، سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز به همت مدیریت پارک ائل گلی، با استفاده از کاشت گل‌های متنوع و زیبا در پی زیباسازی هر چه بیشتر تفرجگاه ائل گلی است .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.