به گزارش ایرنا، محمد سلیمانی یکشنبه شب در همایش حامیان حجت الاسلام رئیسی در مسجد شیخ بابای مراغه افزود: با دولت و مدیران کارآمد، با کاهش هزینه ها و حذف مشاوران بیشمار در دستگاه های اجرایی که موجب افزایش بار مالی می شوند؛ می توان منابع مورد نیاز برای افزایش یارانه ها را نیز تامین کرد.
وی اضافه کرد:اگر حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شوند می توانند سوراخ های موجود در بودجه کشور را بسته و هزاران میلیارد تومان صرفه جویی شده و منابع برای طرح های کلان تامین شود.
وی با انتقاد از سیاست های مالی دولت تدبیر و امید ادامه داد: هزینه های جاری دولت فعلی در چهار سال اخیر 2.5 برابر شده و به 250 هزار میلیارد تومان رسیده است.
او افزود: بودجه عمرانی کشور کاهش چشمگیری در دولت یازدهم داشته و با عدم حمایت از صنایع و تعطیلی کارخانه های بزرگ کشور در سال های اخیر، نگرانی ما این است که با ادامه وضع موجود شرکت های بزرگی چون تراکتورسازی و ماشین سازی در آذربایجان شرقی هم به زودی تعطیل شود.
سلیمانی ادامه داد: دولت یازدهم باید پاسخگو باشد که یک هزار و 250 هزار میلیارد تومان نقدینگی موجود در کشور صرف چه چیزی شده و دست چه کسانی است.
وی اضافه کرد: اکنون فصل اصلاح طلب و اصولگرا نبوده و بسیج نیروها برای حل مشکلات اقتصادی جامعه که در آینده دچار وضعیت بدتری خواهد شد؛ بیش از پیش ضروری است.
وی گفت: اگر دولت فعلی عملکرد خوبی داشت، احتمال جنگ را در صورت عدم قبول کردن برجام، مطرح نمی کرد زیراکه این مسئله توسط رهبر انقلاب به عنوان ظلم و دروغی بزرگ عنوان شده است.
وی افزود: اگر رئیسی در این انتخابات به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شود به طور قطع و بر اساس وعده خود چک برجام را نقد خواهد کرد و تاثیر آن را در زندگی مردم نشان خواهد داد و همگان به آن اذعان خواهند کرد.
به گفته وی ، کشور هم اکنون گرفتار مدیرانی با ثروت های بادآورده و چندصد میلیاردی است و اینها نمی توانند کاری برای مردم انجام دهند زیرا وقت خود را برای ثروت اندوزی صرف می کنند.
وی اضافه کرد: پتروشیمی ها و صنایع بزرگ کشور دست کسانی هستند که مقام دارند و یکی از این مدیران که عضو 18 هیات مدیره شرکت های مختلف بود و 1.5 سال نیز در همین سمت فعالیت می کرد با پیگیری مجلس استعفا داد لیکن این استعفاها نمایشی هستند.
سخنرانی محمد سلیمانی وزیرسابق دولت دهم چهارمین سخنرانی جبهه اصولگرایان از آغاز تبلیغات انتخابی ریاست جمهوری در نقد عملکرد دولت در مراغه بوده است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**تنظیم:عیسی عطاپور**انتشار دهنده :سیفعلی موسی زاده
3077/7487/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.