معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تحقق وعده‌های رییس‌جمهور در آذربایجان‌شرقی و غربی، گفت: یک مورد از شعارهای انتخاباتی چهار سال پیش رییس‌جمهور مبنی بر احیای دریاچه ارومیه بوده و دیگری نیز اشاعه‌ی فرهنگ و هنر و ادب آذری بود که امروز هر دو مورد آن محقق شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، علی نواداد در نشست فعالان اقتصادی استان با دکتر معصومه ابتکار، با اشاره به رفع مسائل زیست محیطی واحدهای تولیدی، اظهار کرد: احساس مسئولیت می‌کردیم که تمامی واحدهایی که مشکل زیست محیطی دارند را به گونه‌ای حل وفصل کنیم، در این راستا نیز طبق قوانین مقررات، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سخت کوشی فراوانی داشت که از این مقام مسئول قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته پرداخت تسهیلات به ۵۱۵ واحد تولیدی را در برنامه قرار دادیم، بیان کرد: علی‌رغم دقت و سخت‌گیری‌ها، تا امروز برای ۷۳۲ واحد جلسه‌ی رفع موانع تولید و پرداخت تسهیلاتی در مجموع ۵۳۰ میلیارد تومان اعمال شده و در ادامه برای واحدهای دیگر نیز در جهت ادامه‌ی تولیداتشان مساعدت خواهد شد.
نواداد بیان کرد: تمامی تلاش‌ها و همت ما در جهت شعار سال و اهداف نظام جمهوری اسلام ایران است و امید است با قوت تمام در این مسیر حرکت کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.