نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: احزاب باید در توسعه سیاسی کشور ایفای نقش کرده و موجبات آگاهی بخشی جامعه را فراهم کنند.
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، زهرا ساعی در مراسم ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با عنوان "حقوق و جایگاه زنان در دولت تدبیر و امید" اظهار کرد: مفتخریم که تشکل‌ها و احزاب مختلف در مقاطع حساس حضور خود را به نمایش گذاشته‌اند که این موضوع در جامعه مدنی اشاره شده و تاکید بر این است که تشکل‌ها و احزاب رشد کنند.
وی ادامه داد: امید است در این دوره با تلاش و کوشش عزیزان حاضر در ستادها و در کنار یکدیگر، ادامه راه ۹۲ را پیش‌رو داشته باشیم و گفتمان اعتدال‌گرایی و عقلانیت با پشتوانه‌ی فکری و رویکرد اصلاح‌طلبان و اعتدالیون شکل گرفته و بر مدار قانون‌گرایی و خرد جمعی کشور را مدیریت کند.
وی با تاکید بر اینکه توسعه متوازن یک ضرورت است، بیان کرد: متاسفانه افراط و تفریط در هر بخش و به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی روی داده، سیاست داخلی و خارجی را مختل کرده است؛ ما گفتمانی را در مدار اعتدال‌گرایی شروع کردیم که باید کمک کنیم ادامه داشته و نهادینه شود.
ساعی افزود: در مناظرات برخی حرف‌های ناحق بسیار گفته و وعده‌هایی می‌دهند و در مقابل نیز مردم ما به بلوغ فکری رسیده‌اند، اما با این وجود از اقدامات و گفته‌های پوپولیستی استفاده می‌شود که هرگز راه به جایی ندارد! چرا که به واسطه‌ی اطلاع‌رسانی شفاف، این امکان فراهم است تا دسترسی به منابع اطلاعاتی سهل شود.
وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید، بیان کرد: تعامل بین قوای مققنه و مجریه امری مبارک بوده و طی یک سال گذشته نیز کمترین چالش بین این دو قوا مشاهده شده است و حواشی که در خیلی از موضوعات طی سال‌های قبل رخ می‌داد، امروز وجود ندارد که به نوعی رشد و بالندگی است و این مسیر را باید ادامه دهیم.
وی با اشاره به تلاش‌های ستادها و احزاب مربوطه، متذکر شد: امیدواریم با تلاش شما این حرکت امتداد داشته باشد؛ در انتخابات سال ۹۲ نیز تلاش زیادی داشتید و همچنین در انتخابات مجلس سال ۹۴ نیز برای پیروزی لیست امید زحمات زیادی کشیدید.
ساعی یادآور شد: ان شاءالله در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز به مدد خدا و به برکت وجود خانواده‌های شهدا و ایثارگران دین خودمان را ادا کرده و با انتخاب اصلح کشور را به دست فرد شایسته بسپاریم.
گفتنی است، مراسم ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تحت عنوان "حقوق و جایگاه زنان در دولت یازدهم" با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و جمعی از مردم تبریز در محل این ستاد برگزار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.