به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز دوشنبه در جمع فرهنگیان بسیجی مراغه افزود: شهید مطهری با شناسایی اعتقادات غلط، انحرافات و کج اندیشی ها در مسیر تبیین و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) سعی در اقناع و پاسخگویی به شبهات در این راستا داشت.
وی ادامه داد: پاسداری از ارزش های اسلامی در برابر هجمه های غرب در ایجاد انحراف در آموزه های اسلامی و اعتقادات شیعه در کنار نفاق شناسی از جمله اهداف معلم شهید مرتضی مطهری بود.
وی با اشاره به هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اضافه کرد: مراقبت از اندیشه های ناب، رسالت معلم موفق و در مسیر سیره نبوی و نیز وظیفه تمام بسیجیان مدعی ولایتمداری و انقلابی گری است.
وی همچنین با اشاره به لزوم مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات گفت: با توجه به اینکه تمام احزاب و جریان های معاند خارجی در مقابل نظام ایستاده و برای نابودی این نظام برنامه دارند، حضور در پای صندوق های رای خنثی کننده این توطئه ها خواهد بود.
وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در صدد حاکم شدن مدیران ضعیف در کشور بر مسند مسئولیت و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی برای آحاد مردم هستند.
وی ادامه داد: دشمن برای براندازی نظام با برنامه حساب شده و به شکل های مختلف هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی و در سطح جامعه از طریق ابزارهای فرهنگی و رسانه ای تلاش می کند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: هر یک از 6 نامزد تایید شده توسط شورای نگهبان که آرا لازم را کسب کند رئیس جمهوری نظام اسلامی بوده و مهم ترین اصل در این انتخابت شور و حضور حداکثری در این عرصه به عنوان جهاد کبیر است.
وی گفت: رسالت همه معلمان و بسیجیان در جامعه امروز تبیین اهداف متعال نظام اسلامی و مقابله با توطئه های نرم دشمنان در آستانه صحنه حساس انتخابات در کشورمان است.
به گزارش ایرنا، دراین آیین با اهدای لوح و هدایایی از معلمان بسیجی نمونه این شهرستان تجلیل شد.
هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.