به مناسبت اعیاد شعبانیه؛ برای اولین بار در تبریز، شرکت تلاش خودرو ایرانیان، خودروی روز عروسی زوج‌های جوان را  تامین می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، شرکت تلاش خودرو ایرانیان و برند چری برای کمک به زوج‌های جوان که قصد برگزاری مراسم روز عروسی دارند، طرح خاصی فراهم دیده که با استفاده از این طرح ویژه، زوجین می‌توانند از خودروهای برند این شرکت‌ها به صورت رایگان به عنوان خودروی روز عروسی استفاده کنند.
 خودروهای برند چری به نام آریزو 5 و تیگو، دو خودرویی است که با راننده شخصی در این طرح در اختیار زوج‌های جوانی قرار خواهد گرفت که تا آخر ماه شعبان مراسم روز عروسی خود را برگزار می کنند.    بنا بر اعلام شرکت تلاش خودرو ایرانیان شرایط استفاده از این طرح به شرح زیر می‌باشد: - هزینه دکور و گل کاری خودرو با زوج خواهد بود. - خودرو فقط در روز عروسی طی ساعات 10 صبح الی 12 شب در اختیار زوج خواهد بود. - راننده خودرو توسط نمایندگی تعیین شده و طی ساعات ذکر شده در اختیار زوج خواهد بود. - اولویت انتخاب کاندیدهای این طرح ویژه برحسب زمان برگزاری مراسم خواهد بود. - بعد از اتمام مراسم، تعداد 10 عکس و 2 دقیقه از فیلم خودرو دکور شده تحویل نمایندگی گردد. (نحوه عکاسی از خودرو توسط نمایندگی به زوج توضیح داده خواهد شد.)
بر اساس این گزارش، عکس های منتخب در صفحه رسمی اینیستاگرام شرکت چری قرار خواهد گرفت و به زیباترین عکس ها براساس داوری، جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد.
گفتنی است، زوج هایی که در گذشته از خودروهای چری در روز عروسی خود استفاده کرده‎اند،  نیز می‌توانند با ارسال عکس به اینیستاگرام چری در این طرح ویژه شرکت کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایشگاه و دفتر مرکزی  واقع در جاده ائل گلی، گلشهر، روبروی برج شهران، شعبه یک واقع در تبریز، دروازه تهران، 200متر بالاتر از پمپ بنزین، روبروی شهرداری منطقه 5 و  شعبه 2 واقع در تبریز، خیابان راه آهن، 200متر پایین تر از چهارراه قطران، نرسیده به سیلو مراجعه و یا با شماره تلفن 86 86 86 33 - 041 تماس حاصل کنید.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.