به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، در این بیانیه که پس از گردهمایی ائمه جمعه شهرستان ها و بخش های استان صادر شد، آمده است: اشرافی گری کاملا با جوهره انقلاب اسلامی و سیره حکومتی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تضاد می باشد، لذا خواسته ائمه جمعه استان برخورد با اشرافی گری و تجمل گرایی و نیز رعایت مشی ساده زیستی توسط مسؤولان می باشد.
این بیانیه ادامه داده است: با عنایت به اهمیت و محوریت ولایت فقیه در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران، تبعیت کامل از رهنمودهای ولی امر مسلمین و اجرای دقیق منویات معظم له مهمترین مطالبه ائمه جمعه استان است و امت شهید پرور و ائمه جمعه به هیچ وجه تحمل مشاهده گله مندی مقام معظم رهبری را نداشته و خواستار اجرای کامل فرمایشات و خواسته های آن حضرت در همه ابعاد می باشند.
ائمه جمعه آذربایجان ‌شرقی، تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور را اقتصاد مقاومتی دانسته و از همه مسؤولان نظام مقدس به ویژه از دستگاه های دولتی درخواست کرده اند اقدام عملی در این خصوص داشته‌ باشند، به طوری که حاصل تلاش آنان در عرضه تولید و حل مشکل رکود و بیکاری برای همگان مشهود شود.
ائمه جمعه استان یادآور شده اند: با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیش از هر زمان دیگر شاهد هجمه گسترده دشمنان بر محکمات و اصول و مبانی اسلام و انقلاب اسلامی می باشیم لذا از مسئولین محترم ذیربط بویژه شورای عالی فضای مجازی مصرانه خواهان کنترل و نظارت بر این فضا و برخورد با معضلات اجتماعی و فرهنگی آن هستیم.
در این بیانیه آمده است: امامان جمعه استان همگام با دلسوزان و دلدادگان نظام جمهوری اسلامی عامل مهم پایداری و استحکام نظام اسلامی را انقلابی بودن و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، می دانند و بر تداوم آن تأکید دارند.
ائمه جمعه استان اضافه کرده اند: از آنجائی که حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی در طول قریب به چهار دهه انقلاب اسلامی باعث استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایش مردم سالاری دینی بوده است، ضمن دعوت به وحدت و شرکت پرشور تمامی اقشار مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، توجه به معیارهای انتخاب اصلح که مبتنی بر تعهد، تدین و بصیرت می باشد مورد تأکید است.
ائمه جمعه آذربایجان شرقی، در پایان این بیانیه قاطعانه از شورای نگهبان و ناظران مجلس شورای اسلامی خواستند نظارت دقیق بر روند تأیید صلاحیت کاندیداهای انتخابات آتی داشته و از هرگونه نفوذ و ورود جریان فتنه و حامیان آنها در انتخابات جلوگیری کنند.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار:محمد رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.