به گزارش ایرنا، سعید شبستری روز سه شنبه در دیدار با فرزندان تحت سرپرست بهزیستی افزود: خیران استان نسبت به تامین نیازهای این کودکان در کنار بهزیستی قرار دارند و هیچ نگرانی در تامین نیازهای فرزندان بهزیستی وجود ندارد.
وی ادامه داد: این کودکان از بد حادثه روزگار به این مراکز راه یافته اند و ما موظفیم که دلسوزانه در خدمت انان باشیم.
شبستری اظهار کرد: فرزندانی که در مراکز نگهداری بهزیستی حضور دارند باید قدر این موقیعت را بدانند و تلاش کنند در آینده عنصری مفید برای جامعه باشند.
وی اضافه کرد: تلاش می کنیم بهترین امکانات آموزشی در اختیار این کودکان قرار گیرد تا بتوانند در آینده شغل مناسبی برای خود انتخاب کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی افزود: کسانی که در این مراکز زندگی کرده اند بهتر از هرکس دیگر نیاز و دغدغه های این کودکان را درک می کنند و امیدواریم کودکان امروز در آینده به همنوعان خود خدمت کنند.
وی اضافه کرد: همه امکانات در مراکز بهزیستی استان برای فرزندان تحت سرپرستی این اداره کل فراهم است و تلاش می کنیم کودکانی مفید برای جامعه تربیت کنیم.
به گزارش ایرنا، یک هزار و 670 کودک بی سرپرست و بد سرپرست تحت نظارت بهزیستی استان وجود دارد که از این تعداد 300 کودک در 22 مرکز شبانه روزی نگهداری می شوند.
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشار:محمد رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.