به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز سه شنبه در همایشی تحت عنوان 'جنگی که بود و جنگی که هست' که در دانشگاه مراغه برگزار شد افزود: فرهنگ متعالی جامعه اسلامی به عنوان مجموعه ای از معارف، اعتقادات، اخلاق و آداب و رسوم مبتنی بر مبانی اسلامی، ماندگارترین وجه زندگی و نسخه نجات بخش برای بشریت در عصر حاضر است.
وی ادامه داد: منظور از استحاله فرهنگی، تلاش دشمنان یک ملت برای گرفتن اعتقادات و ارزش های مردم آن جامعه بوده و نظام سلطه با استفاده از این حربه و توطئه، آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی ملت ایران را هدف گرفته است.
حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد: فرهنگ اسلامی که بر اساس اعتقادات دینی مردم شکل گرفته و موجب ترقی و تعالی آنها شده با شیوه های مختلف توسط نظام سلطه و در قالب برنامه های ضدفرهنگی و رسانه ای مورد هجمه قرار گرفته است.
وی با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت و رهبری در جامعه اسلامی گفت: تبعیت از منویات رهبر انقلاب به عنوان چراغ راه نظام اسلامی، ادامه راه ائمه معصومین (ع) در صیانت از ارزش های اسلام ناب محمدی است.
وی افزود: دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن منحصر به طیف و جناح خاصی نبوده و همه باید در حفظ و ترویج آن در سطح جامعه و نیز در فضای مجازی در قالب های فرهنگی تلاش کنند.
وی به اسلامی بودن نظام به عنوان ویژگی خاص اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه اصول بنیادین اسلامی در جامعه کنونی پایه گذاری شده و نزدیک ترین انقلاب به آرمان های اسلام ناب محمدی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به اهداف شوم دشمن گفت: حمله مزدوری چون صدام با حمایت و پشتیبانی نظام سلطه به ایران اسلامی برای نابودی قدرت و فرهنگ انقلاب اسلامی بود.
حجت الاسلام فیضی زاده دانشجوی انقلابی را متعالی ترین قشر دانشجو عنوان کرد و ادامه داد: دشمن می خواهد با عوامل داخلی خود، روحیه انقلابی را در دانشگاه ها حذف کرده و بی بند و باری، بی دینی و بی تفاوتی به نظام اسلامی راجایگزین آن کند.
همایش 'جنگی که بود و جنگی که هست ' توسط بسیج دانشجویی و با حضور دانشجویان اعزامی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور دانشجویی در دانشگاه مراغه برگزار شد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای سال تاکنون حدود 2 هزار و 600 نفر از دانش آموزان و اقشار مختلف مردم مراغه در قالب کاروان های راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور شده اند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.