اصغر فکور روز یکشنبه در حاشیه بازدید مسوولان دستگاه قضایی شهرستان بستان آباد از کارگاه تولیدی حمایتی باور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حمایت از تولیدات کارگاه های حمایتی معلولان باید از اولویت های مسئولان باشد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد نیز گفت: حمایت بهزیستی از مراکز حمایتی معلولان در واقع حمایت از کرامت انسان هاست.
احمد شیرعلیزاده گفت: تلاش برای حفظ کرامت انسان ها، کارالهی و آسمانی است و مراکز نگهداری معلولان در راستای ایجاد شور و نشاط بین معلولان تلاش کنند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان بستان آباد هم با بیان اینکه توانمند سازی معلولان شهرستان از اولویت های بهزیستی است، افزود: بیش از 2 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی شهرستان هستند و 160 معلول هم از خدمات توانبخشی، نگهداری و حرفه آموزی مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی بستان آباد استفاده می کنند.
صمد فضلی با بیان اینکه شناسایی معلولان در روستاهای شهرستان در دستور کار بهزیستی قرار دارد ، افزود: خوشبختانه با تلاش اعضای شوراها و دهیاران در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در شهرستان مرکز نگهداری معلولان امام حسین (ع) و مراکز آموزشی و توانبخشی ایجاد توسط بخش خصوصی و زیر نظر بهزیستی ایجاد شده و خدمات مورد نیاز برای معلولان ارائه می شود.
خبرنگار: علی کبیر** انتشار دهنده: پرویز انصاری
7239/3071

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.